الرابط الأول :: الرابط الثاني :: الرابط الثالث

العودة   سبها للدعم الفني > English Forum > SkyscraperCity
التسجيل التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة المشاركات مقروءة
رد

قديم 01-11-2017, 11:20 PM   رقم المشاركة : 1
vb30
دعم متواصل

vb30 غير متواجد حالياً

Arrow Marrakech 2016

{feed:description}

Drie maanden voor mijn vakantie in Alanya Turkije, ben ik ook nog naar Marrakech geweest voor een 16 daagse vakantie.
(draadje van Alanya http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1955629 )

Het was een zeer aangename vakantie, en de mensen zijn allemaal ontzettend vriendelijk, een oude man in djelleba kwam helemaal naar mij toe vanuit zijn huis boven op de heuvel om te vragen of ik Amerikaan was, en wat ik van zijn land vond.. Mooi dat soort dingen, iets wat me nog nooit is gevraagd in een pakweg Zuid Frankrijk.

Ook in ketens als starbucks was de nieuwsgierigheid onder het personeel groot, ik heb nog nooit zoveel random praatjes gehad dan in Marokko, iets wat ik echt totaal niet had verwacht voor ik daar op vakantie was geweest.

1 De landing in Marrakech.

2 Aangekomen op de internationale luchthaven Menara

3 Onderweg naar ons hotel, zien we nog een mooi winkelcentrum, leuk zo'n eerste indruk.

4 Het centraal station

5 En dan eindelijk aangekomen in het hotel, en gelijk een duik genomen, het was toen al boven de 35 graden.

6 De volgende dag naar Oasiria, een prachtig aquapark net buiten de stad.

7

8

9 Dat is weer wat anders dan Turkije, waar je opgepropt in het zwembad zit, met kei harde dance muziek in je oren

10 Mohammed, de chauffeur van het waterpark bracht ons gratis weer terug naar het hotel, ondertussen was hij hele verhalen aan het vertellen over zijn leven, en de stad.

11 Het verkeer in Marrakech is chaotisch, heel de dag hoor je getoeter om je heen :nuts:

12

13

14

15

16

17

18

19

20

De volgende excursie was naar Quarzazate.

21

22

23

24

25

26
En weer terug naar Marrakech

27 Arm paard, die in de hitte kilo's stenen voort moet trekken..

28 Excursie naar het vissersdorpje Essaouira.

29

30

31 Geiten in de boom. :banana:

32 ... Het was erg winderig, en zo'n 23 graden, toch wel even lekker.. Weg uit die warmte daar bij Marrakech!

33

34

En weer op naar de volgende excursie.
35

36

37

39 Terug in Marrakech even lekker naar de gele M.. Weer eens wat anders dan Tagine

40
Laatste dagje waterpark.

41 En weer terug naar Nederland

Ik heb mijn tijd in Marokko ervaren als bijzonder prettig, de mensen zijn ontzettend gastvrij en ik durf te zeggen dat ik ze zelfs aardiger vind als in Turkije.. In Turkije is alles veel onpersoonlijker, maar dat zou ik ook wel komen door het massatoerisme.

Marokko, een hele anderen wereld, maar toch spreekwoordelijk om de hoek!

ساعد في نشر والارتقاء بنا عبر مشاركة رأيك في الفيس بوك

رد